Famílies, com cada any per aquestes dates, es prepara una nova edició de La Marató de TV3, un projecte solidari dedicat a obtenir recursos econòmics per a la investigació de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. Enguany, la recaptació es destinarà a la lluita contra el càncer.
Què farem?
Des del Samuntada hi volem aportar el nostre granet de sorra. Per això, vendrem postals i penjolls de fusta que prèviament haurem creat amb els alumnes de l’escola en uns tallers en els quals hi podreu participar les famílies.
Què necessitem?
Fem una crida a les mares, pares o altres familiars perquè vingueu a donar un cop de mà els dies que fem els tallers i ens ajudeu a fer les postals i els penjolls, juntament amb els nens i nenes de l’escola.
Si podeu, porteu materials que tingueu per casa i que puguin servir per decorar els penjolls i les postals (botons, cintes, paper de regal, retalls de roba de colors, gomets…). La resta del material el posa l’AMPA.
Quan ho farem?
Consulteu el calendari per saber quins dies farem cada taller i quan es farà la venda. Podeu venir tots els dies que us vagi bé, independentment de si és el torn del curs dels vostres fills o no!
Comptem amb vosaltres!
Si hi voleu participar, envieu un e-mail a info@ampasamuntada.cat o apunteu-vos a les llistes que penjarem a l’entrada de l’escola.
Us deixem amb unes imatges del mosaic i la venda de sabons que vam fer per a l’edició de l’any passat, amb els quals vam poder recaptar 1.205 € 🙂
