Activitats, Fem comunitat

Participem a la “Fes-te gran” de la Creu Alta!

Aquest any, la Creu Alta celebrarà la seva “Fes-te gran”, una adaptació de la Festa Major del barri per poder-la celebrar tenint en compte la situació sanitària actual.

Com ja és tradició, des de l’AMPA col·laborem amb la resta de les entitats del barri en l’organització dels actes. Concretament, aquest any estem col·laborant amb el Torneig de Futbol Sala i la Bicicletada popular. Per això, us volem animar a participar-hi 🙂

Torneig de futbol sala

Se celebrarà el dissabte 22 de maig, de 9 a 14 h, al pati de l’Escola Samuntada.

Us animem a crear un equip mixt per passar una bona estona fent esport! Per inscriure el vostre equip, cal seguir les següents indicacions:

Tracicional bicicletada

Enguany, la bicicletada popular se suma a la Revolta Escolar i a la reivindicació dels veïns i veïnes de la Creu Alta per la pacificació del barri.

Tindrà lloc el dissabte 22 de maig a les 18 h i funcionarà com gran bicibús, és a dir, que el recorregut tindrà diferents “parades”, coincidint amb les diferents escoles del barri, i els participants podran afegir-se a la bicicletada des del punt que els vagi millor (podeu consultar les diferents sortides al cartell de més a baix).

Per saber quan trigarà el “bicibús” a arribar a les parades, es podrà seguir la seva geolocalització en directe a través del següent canal de Telegram: t.me/BicicletadaLaCreuAlta2021

Atenció, perquè a les famílies de l’Escola Samuntada ens conviden a encapçalar la marxa! Per això, us convoquem a totes a les 18 h al carrer Vallcorba, cantonada amb carretera de Prats, punt d’inici de la capçalera.

Poseu-vos el casc, porteu xiulets o timbres per fer rebombori… i a pedalar! Com més siguem, millor ens ho passarem 🙂

En aquest cartell podeu consultar el recorregut, els diferents punts de sortida i el funcionament:

Crida per trobar voluntaris

Aprofitem per fer una crida per trobar voluntaris i voluntàries que vulguin col·laborar amb l’organització d’aquestes activitats.

Necessitem:

  • Persones que vulguin venir a donar un cop de mà el dia del torneig de futbol sala, ja sigui fent d’àrbitre o ajudant a controlar l’ús de les instal·lacions.
  • Persones que ajudin a tallar els carrers per on passarà la bicicletada. Tant sols hi hauran d’invertir 5-10 minuts i faran possible que es pugui dur a terme l’activitat.

Si hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb la comissió de festes i acció social enviant un correu a: festes.ampa.samuntada@gmail.com i us explicarem què heu de fer. Moltes gràcies!

Us esperem a totes les famílies de l’escola a la Fes-te gran!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.