Serveis

Últimes places disponibles per a les extraescolars 2019-2020

Famílies, com ha anat l’estiu? Preparades per a la tornada a l’escola? A l’AMPA ja fa dies que preparem el nou curs 🙂

Una de les coses que estem fent és acabar de tancar els grups per a les extraescolars, que començaran la primera setmana d’octubre. Encara hi ha places disponibles a les següents activitats:

  • Hoquei patins
  • Circ infantil
  • Natació primària
  • Música infantil
  • STEAM primària
  • STEAM infantil
  • Dance with me
  • Anglès (primària)
  • Robòtica primària
  • Robòtica infantil
  • Multiesport
  • Ioga en família
  • Patinatge artístic

Si esteu interessades en apuntar-vos en alguna d’aquestes activitats, si us plau, envieu un e-mail a extraescolars@ampasamuntada.cat. La data límit és el 10 de setembre!

Pel que fa al ioga infantil i la natació de P4-P5, hem omplert i ja no queden places disponibles.

En canvi, les següents activitats s’han hagut de cancel·lar perquè no s’ha arribat al mínim d’alumnes necessari:

  • Escacs
  • Taller d’animació
  • Ioga primària
  • Música primària
  • Circ primària

Les famílies que us hi havíeu inscrit, podeu apuntar-vos en alguna de les extraescolars que encara tenen places lliures, aprofitant la paga i senyal que ja teniu feta. Si no us interessa, se us farà el retorn dels 20 €.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.